Samuelin Poloneesin yhteissoitto rajattu

SottiisiMoves & Samuelin Poloneesi Tampereella 16.-18.10.2020

Maaliskuulta peruttu Samuelin Poloneesi järjestetään tiiviimmässä muodossa 16.-18.10.20Spelarit, kuvaaja Sauli Heikkilä20 SottiisiMovesin yhteydessä Tampereella! Aulasoitot ja yleisötanssit on peruttu koronatilanteen vuoksi.

Ohjelma:

Perjantai 16.10.
Samuelin Poloneesin ryhmiä SottisiMovesin ohjelmassa, kuten avajaisissa ja iltakonsertissa Tampere-talossa.

Lauantai 17.10.
klo 11-19.40 Pelimanniparaati, Duetto, Tampere-talo
Esiintymässä KoskiFolk, Lempäälän Helkanuoret, Heilattomat Hellut, Lempäälän pelimannit, Hauankaivajat, Ikaalisten viulupelimannit, Koiranen Kollektion, Rieväkylän poijat, Duo Maija ja Liisa, Pömpeli, Amyrit, Sakalaiskat, Piisakas, Kirsi ja Erkki-Jussi, Anneli Valta-Lisitsin, Äetsän pelimannit, Shaika Balalaika, Miukeli sekä Spelarit. Liput 10/5 €. Vapaa pääsy SottiisiMoves-passilla.Anne-Mari_palomylly1

klo 21 Palomylly, Duetto, Tampere-talo

Sunnuntai 18.10.

klo 10-11 Pelimannimessu, Kalevan kirkko
Pelimannit mukana sunnuntaiaamun messussa.

klo 11-13 Samuelin Poloneesi -konsertti, Sampola
Esiintymässä Beepa, Koiranen Kollektion ja Vuoden nuori pelimanni Miukeli, Kirsi ja Erkki-Jussi, Spelarit, Katja ja Saku, Pumpun henki sekä pelimannien yhteissoitto. Liput 15/10 €. Vapaa pääsy SottiisiMoves-passilla.

Koko SottiisiMoves & Samuelin Poloneesi -ohjelma ja lipunmyynti: sottiisi.fi

Lisätiedot: Päivi Ylönen-Viiri