Samuelin Poloneesin yhteissoitto rajattu

SottiisiMoves & Samuelin Poloneesi Tampereella 16.-18.10.2020 on peruttu!

SottiisiMoves & Samuelin Poloneesi 2020 -tapahtuma peruuntuu

Suomen Nuorisoseurojen hallitus on päättänyt tänään peruuttaa SottiisiMoves 2020-tapahtuman, joka oli suunniteltu järjestettäväksi Tampereella 16.-18.10.2020.
Pispalan Sottiisin ja Nuori Kulttuuri -toiminnan yhteisiä 50-vuotissyntymäpäiväjuhlia ja Samuelin Poloneesia suunniteltiin seuraten samalla ajantasaisesti koronapandemian kehitystä. Vaikka uusia kokoontumisrajoituksia ei tällä hetkellä ole vielä annettu, on koronapandemia kiihtynyt niin nopeasti, että vastuullisina tapahtumajärjestäjinä päädyimme tapahtuman peruuttamiseen.
Osa tapahtuman peruuntuneista yleisökonserteista tullaan striimaamaan. Striimattavista konserteista ilmoitetaan tarkemmin viikon 42 alkupuolella. Moves- ja Tanssiralli-katselmuksiin ilmoittautuneet ryhmät saavat palautteen esityksistään ammattiraadilta lähetettävän videon perusteella.
* * *

Maaliskuulta peruttu Samuelin Poloneesi järjestetään tiiviimmässä muodossa 16.-18.10.20Spelarit, kuvaaja Sauli Heikkilä20 SottiisiMovesin yhteydessä Tampereella! Aulasoitot ja yleisötanssit on peruttu koronatilanteen vuoksi.

Ohjelma:

Perjantai 16.10.
Samuelin Poloneesin ryhmiä SottisiMovesin ohjelmassa, kuten klo 19-20.15 Kangasalan pikupelimannit SottiisiMoves 2020 avajaisissa ja klo 21-22.30 Spelarit Iloa iltaan -konsertissa Tampere-talossa.

Lauantai 17.10.
klo 12-19.40 Pelimanniparaati, Duetto, Tampere-talo
Esiintymässä Lempäälän Helkanuoret, Heilattomat Hellut, Lempäälän pelimannit, Hauankaivajat, Koiranen Kollektion, Rieväkylän poijat, Pömpeli, Amyrit, Sakalaiskat, Piisakas, Kirsi ja Erkki-Jussi, Anneli Valta-Lisitsin, Äetsän pelimannit, Shaika Balalaika, Miukeli sekä Spelarit. Vapaa pääsy.Anne-Mari_palomylly1

klo 21 Palomylly, Duetto, Tampere-talo

Sunnuntai 18.10.

klo 10-11 Pelimannimessu, Kalevan kirkko
Pelimannit mukana sunnuntaiaamun messussa.

klo 11-13 Samuelin Poloneesi -konsertti, Sampola
Esiintymässä Beepa, Koiranen Kollektion ja Vuoden nuori pelimanni Miukeli, Kirsi ja Erkki-Jussi, Spelarit, Katja ja Saku sekä pelimannien yhteissoitto. Liput 15/10 €. Vapaa pääsy SottiisiMoves-passilla.

Koko SottiisiMoves & Samuelin Poloneesi -ohjelma ja lipunmyynti: sottiisi.fi

Lisätiedot: Päivi Ylönen-Viiri