Samuelin Poloneesi Esiintyjäinfo 2019

Hyvä Pelimanni,

Tervetuloa Samuelin Poloneesiin 15.-17.3.2019 Ouluun! Samuelin Poloneesi on Suomen Kansanmusiikkiliiton vuoden suurin tapahtuma, joka kiertää ympäri Suomea. Vuoden 2019 Samuelin Poloneesi järjestetään Oulussa yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan Kansanmusiikkiyhdistyksen kanssa. Teemoina ovat pohjoispohjalainen kansanmusiikki ja vuoden 2018 loppupuolella julkistettava Kansanmusiikin ja kansantanssin yleisteema vuodelle 2019.

Pelimanniryhmille on paljon esiintymismahdollisuuksia. Voit ilmoittautua esiintymään perjantain ja lauantain Poloneesiklubille, lasten konserttiin, PR-soittoihin, Pelimanniparaatiin, Kansanlaulukirkkoon, pääjuhlan yhteissoittoihin tai aulasoittoihin. Lisäksi tapahtumassa paljon puskasoittomahdollisuuksia! Pelimanni-ilmoittautuminen avoinna 1.10.-30.11.2018 tässä linkissä: Pelimanni-ilmoittautuminen.

Lisätietoja: Tuottaja Janne Ojajärvi 044 738 1933 tuottaja@kansanmusiikkiliitto.fi

• Samuelin Poloneesin pääpaikkoina toimii Oulun musiikkikeskus, Leevi Madetojan katu 1-3, Oulu
  • Pelimannimerkkisuoritustilaisuus (pronssia, kultaa, hopeaa) pidetään lauantaina 16.3. klo 12:30, Oulun musiikkikeskuksella (tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin), Leevi Madetojan katu 1-3, Oulu.
    Merkkisuorituksesta lisätietoa: www.kansanmusiikkiliitto.fi/liitto/pelimannimerkki
    Merkkisuoritukseen tiedustelut ja ilmoittautumiset ennakkoon: toiminnanjohtaja(at)kansanmusiikkiliitto.fi, Päivi Ylönen-Viiri, puh. 0500 431 913
  • Pelimanniparaati -konsertti lauantaina esittelee sekä suomalaista pelimannimusiikkia eri paikkakunnilta.
    Pelimanniparaatissa kuullaan läpileikkaus Suomen maakuntien pelimanneista ja pelimanniryhmistä. Konsertin juontajaa varten toivomme vähän taustatietoja sävelmistä.
  • Kansanlaulukirkko sunnuntaina 17.3. klo 10 (paikka ilmoitetaan myöhemmin)
    Kansanlaulukirkko rakentuu tuttujen kansanlaulujen sävelmistä, jotka Anna-Mari Kaskinen on sanoittanut uudestaan messukäyttöön. Käytämme uutta ja vanhaa Kansalaulukirkko-vihkoa. Niitä voi tilata mm. täältä: Adlibris.

Yhteissoittokappaleet:

Samuelin poloneesi

Täällä selkiällä merellä

Vepsän marssi

Pelimanneille tarjoamme seuraavat edut:

1) Pelimannirannekkeella vapaa sisäänpääsy konsertteihin, mikäli jäljellä on myymättömiä paikkoja.

2) Kohtuuhintaisen majoituksen paikkakunnan hotelleista.

Seuraaviin majoituskohteisiin on varattu Samuelin Poloneesi -kiintiö välille 15.-17.3.2019, josta Poloneesiin ilmoittautuva pelimanni voi itse varata omakustanteista majoitusta. Varaukset poloneesikiintiöistä hotellikohtaisesti! Osassa hotelleista kiintiö voi olla avoin, eli se voi elää varaustilanteen mukaan.

Majoitusta varatessasi kerrothan hotellikohtaisen kiintiötunnuksen

Original Sokos Hotel Arina, Pakkahuoneenkatu 16, Oulu
Varaustunnus: BPOLONEESI19
85 € / yhden hengen huone / vrk
100 € / kahden hengen huone / vrk lisävuode 15 eur /vrk
Varaukset tehtävä 15.2.2019 mennessä.
www.sokoshotels.fi
Huonevarauksissa peruutusehto on kuluitta tulopäivään klo. 18.00 saakka

Scandic Oulu Station, Kajaaninkatu 17, Oulu
(Kajaaninkatu 17, 90100 Oulu)
Puhelinnumero: +358 (0) 8 237 48 949
Sähköposti: oulustation@scandichotels.com
90 € yhden hengen huone / vuorokausi
110 € kahden hengen huone / vuorokausi
140 € kahden hengen huone lisävuoteella / vuorokausi
Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse sivuilta www.scandichotels.com varauskoodia käyttäen.
VARAUSKOODI: BSAM150319
Varaukset tehtävä 1.3.2019 mennessä.
Sis. luomutuotteita sisältävä aamiainen, langaton internet

Radisson Blu Hotel Oulu, Hallituskatu 1, Oulu
Varaustunnus: SAMUEL
Majoitukset välillä 15.-17.3.2019. www.radissonblu.com/fi/hotelli-oulu. koodilla saa 20 % alennuksen päivän hinnasta.
Standard kahden hengen huone: 144 € /vrk
Superior kahden hengen huone: 179 € /vrk
Hinnat voivat vielä vaihdella saatavuuden mukaan ja varausajankohdasta riippuen.
Hinta on varattavissa 21 vrk ennen tulopäivää, ja varaukset veloitetaan ennakkoon luottokortilta, eikä varauksia voi muuttaa tai perua kuluitta.

Forenom Aparthotel Oulu, Uusikatu 26, Oulu
Majoitus 1-2 hengen huoneissa Oulun huoneistohotellista kiinteällä 65€ yöhinnalla verkkokaupastamme kampanjakoodilla POLONEESI.
Kampanjakoodi POLONEESI on voimassa 14.-18.3.2019, kohde löytyy Forenomin verkkokaupasta osoitteesta https://www.forenom.com/fi/huoneistohotellit/oulu

TurusenSaha, Pikisaarentie 10, Oulu
Erikokoisia majoitushuoneita Oulun keskustassa Pikisaaressa kahdessa eri rakennuksessa hintahaarukalla 75€-110€.