Pelimanni-info Samuelin Poloneesi 2021 Helsinki

ESIINTYJÄINFO

Sivua täydennetään. Samuelin Poloneesin koko ohjelma julkaistaan tammikuussa 2021.

Samuelin Poloneesin esiintyjäilmoittautuminen on päättynyt 10.1.2021. Poloneesiin ilmoittautuneille ollaan yhteyksissä tammikuun aikana.

Yhteistiedot:
Sheri Toivomäki
tuottaja@kansanmusiikkiliitto.fi
044 738 1933
Hämeentie 34 D

Majoitusmahdollisuuksia
Seuraaviin majoituskohteisiin on varattu Samuelin Poloneesi -kiintiö välille 12.-14.3.2021, ja Poloneesiin ilmoittautuva pelimanni voi näistä paikoista itse varata omakustanteista majoitusta. Varaukset poloneesikiintiöistä hotellikohtaisesti! Osassa hotelleista kiintiö on avoin, eli vapaiden huoneiden määrä vaihtelee varaustilanteen mukaan.

Hotel Arthur
Vuorikatu 19, 00100 Helsinki
hotelarthur.fi

Kiintiökoodi: Poloneesi21
Tulopäivä: 12.3.2021
Lähtöpäivä: 14.3.2021

Kiintiöön varattu 30 Standard kahden hengen twin huonetta. Huonehintoihin sisältyy aamiainen noutopöydästä ja arvonlisävero.
yhdelle 65 €/huone/yö
kahdelle 75 €/huone/yö

Varauksen huonemäärä tarkistetaan ensimmäisen kerran 1.2.2021 – jolloin kiintiöidyksi jätetään enintään 50 % vapaista huoneista. Seuraava tarkistus tapahtuu 19.2.2021 – jolloin kiintiöidyksi jätetään enintään 25 % vapaista huoneista.
Kiintiön deadline on 25.2.2021 – jolloin kiintiössä varaamatta olevat huoneet vapautuvat Hotel Arthurin vapaaseen myyntiin.

Jokainen majoittuja varaa ja maksaa majoituksensa itse. Varauksen yhteydessä on annettava kiintiön koodi (Poloneesi21). Varaukset tehdään hotellin myyntipalveluun tai vastaanottoon:
myyntipalvelu@hotelarthur.fi, puh. 09-1734 4200
vastaanotto@hotelarthur.fi, puh. 09-173 441.
Myyntipalvelu on avoinna arkipäivisin kello 08.00-16.30 (perjantaisin klo 08.00-16.00).

Jos majoittujan saapuminen hotelliimme on kello 18.00 jälkeen, pyydämme majoittujaa ystävällisesti ilmoittamaan seuraavat luottokorttitiedot varauksen vahvistamiseksi: luottokortin haltijan nimi, luottokorttinumero, kortin voimassaolo (kk/vv) ja kortin takaosan allekirjoituspaneelissa oleva kortin tunnus/CVC-numero.

Yksittäinen huonevaraus voidaan perua kuluitta tulopäivää edeltävän päivän klo 18.00 mennessä. Esteen sattuessa pyydämme ystävällisesti perumaan varauksen hotellimme myyntipalveluun tai vastaanottoon peruutuskulujen välttämiseksi.

Scandic Kaisaniemi
Kaisaniemenkatu 7

Majoitustiedot
Scandicin huonehintaan sisältyy aina
– Runsas luomutuotteita sisältävä aamiainen
– Maksuton Wi-Fi
Aika 12.-14.3.2021

Huonetyyppi Standard
Hinta 99 € yhden hengen huone / vuorokausi
119 € kahden hengen huone / vuorokausi

Varaaminen
Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BSAM120321 nettisivuilta, puhelimitse tai sähköpostilla hotellista:
Nettisivut: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BSAM120321
Puhelinnumero: +358 9 6899 9026
Sähköposti: kaisaniemi@scandichotels.com

Huoneet ovat varattavissa 26.2.2021 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.
Jokainen varaa ja maksaa oman majoituksensa.

Eurohostel
Linnankatu 9, 00160 Helsinki

Eurohostelin kanssa Suomen Kansanmusiikkiliitolla ei ole kiintiösopimusta, mutta Poloneesiin tulijat voivat varata itsenäisesti huoneita heidän hinnastonsa mukaan suoraan heidän nettisivuiltaan www.eurohostel.eu

Nettisivuilla on saatavilla sen hetkisen parhaat hinnat ja varaus voidaan maksaa vasta tullessa ja peruuttaa vielä tulopäivänä ennen klo 18.

Mitä aiemmin huoneensa varaa, sitä edullisempi huone usein on eli huonehinta määräytyy varausasteen perusteella. Nettisivujen kautta varatessa asiakas saa myös ilmaisen iltasaunan ja myöhäisen huoneenluovutuksen. Tekstikenttään voi laittaa tiedoksi, että on osa Samuelin Poloneesi -porukkaa, niin he voivat kohdentaa eri varauksista huoneita samaan kerrokseen.

—-
Muita majoitusmahdollisuuksia nähtävillä mm. My Helsinki -sivustolla: www.myhelsinki.fi