Rasinkangas Pentti & Loiskis: Vellihousu … ja ylpeä siitä

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Uutuudet » Rasinkangas Pentti & Loiskis: Vellihousu ... ja ylpeä siitä

Pentti Rasinkangas ja Loiskis julkaisivat yhdessä levyn "Vellihousu ...ja ylpeä siitä". Musiikillisesti levyllä mennään laidasta laitaan. Tekstien mukaan ollaan välillä päiväkodissa, välillä sirkuksessa, välillä Afrikassa. No välillä ei kyllä edes tiedä missä ollaan. Ja kumpparitkin ovat väärissä jaloissa. Vaan mitäpä tuo haitannee!

Levyllä on 14 laulua. Sävellykset ja sanoitukset ovat Rasinkankaan omaa käsialaa lukuunottamatta yhtä sävellystä, joka on Pekka Nättisen tekemä. Monipuoliset sovitukset ovat Loiskiksen yhteistyötä. Solistina Pentti Rasinkangas, muusikot: Hannu Leppänen, Tomi Nurmi, Pekka Nättinen, Marianne Oivo ja Pekka Törmänen.

Päiväkodin tädit / Päivää pupujussit / Atlantilla / Montako varvasta / Taivaalla loistaa täysikuu / Vellihousu / Mammutti / Kumpparit on väärissä jaloissa / On onni olla lähekkäin / Monta pientä polkua / Ellun kanalassa / Eikö silloin kannattaisi? / Sateenkaaren pienet aarteet / Tutin piilotin ja maailma räjähtää

Julkaisija: © Huti Oy, ℗ Loiskis ry, 2020

Koodi: LOISK16