Nordik Tree, Contradans. Music Book 2 + Contradans cd

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Uutuudet » Nordik Tree, Contradans. Music Book 2 + Contradans cd

Nordik Tree -yhtyeen kolme soittajaa, Hans Kennemark (viulu, alttoviulu), Arto Järvelä (viulu, oktaavimandoliini) ja Timo Alakotila (harmooni, piano) luovat monisäikeistä kansanmusiikkia, joka koskettaa kuulijoita. Ohjelmistossa on sekä heidän omia sävellyksiään, että perinteisempää kansanmusiikkia Suomesta ja Ruotsista. Kaikki sovitukset on Nordik Treen.

Nyt yhtyeen Contradans-levyn musiikki on saatavilla nuottikirjana tarkkoina sovituksina eri soittimille transkriboituna! Tämä paketti sisältää sekä nuottikirjan että Contradans-cd:n.

Vals till Vännen min (Hans Kennemark) / Close to eight (arto Järvelä) / Enviser (Hans Kennemark) / Palojoen marssi (Arto Järvelä) / Hymn (Timo Alakotila) / Contradans (trad.) / Vals 333 (Timo Alakotila) / Hamnö (Arto Järvelä) / Bytt Lasses brudmarsch (trad.) / Karsk (Arto Järvelä) / Menuett från Kronoby (trad.) / Matka Timo Alakotila) / Begrundan (Hans Kennemark) / Peli-Jussi (trad.)

Julkaisija: Nordik Tree 2021

Koodi: NTMB2CD