Sillanpää Seppo: Mandoliiniopas

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Soitto- ja rakennusoppaat » Sillanpää Seppo: Mandoliiniopas

Opastusta mandoliinin soittajille. Sopii sekä vasta-alkajille että pitemmälle ehtineille - sävelmiä voi soittaa kaikilla soittimilla. 104 s. Kirja, joka sisältää kaksi cd:tä.

Nuotteina mm. Laulu Dneprille / Pieni tytön tylleröinen / Emma / Kymmentä kynttä / Ajelivat mustalaiset / Sä lumi lentävä / Villiruusu / Eikä sitä sanaa sanoa saisi / Le petit bonhomme / Minka / Auran aallot / Pala Maga / Leskiäidin tyttäret / Valssi Toijalasta / Koiviston polska / Tuusteppi / Fingerpolka / Eldankajärven jää / Bublitshki / Kerenski / Lomir zich iberbetn / Krimiläinen sävelmä / Knapsauskpolkka Vetelistä / Peintä polskaa Viitasaarelta / Sianporsaan valssi / Koskisen Sakarin valssi / Tremandreel / To ting / Hewlett / Kerry polka / Jerry´s beaver hat / Pleasures of hope / Kauhajokelainen polkka G-mollissa / Hauranmaan polska / Unkarilainen kansantanssi / Gaitanaki / Jössehäradspolska / Enkeliska / Norrala polska / Anche battante / Vielle / Saturday night breakdown / Frank´s house / Reel de courville / Keep her under your chin -blues / Vanha sotiisi Kaustiselta / El amor de panchita / Triolietydi / Bourré / Lamentarola / O´ Carolan´s conserto /

Julkaisija: Kansanmusiikki-instituutti

Koodi: KIJ32