Samuelin Poloneesi: Pääjuhla

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Muut tuotteet » Samuelin Poloneesi: Pääjuhla

SAMUELIN POLONEESI: PÄÄJUHLA LIVESTRIIMINÄ SAVOY-TEATTERILTA

Koronatilanteesta johtuen Samuelin Poloneesi toteutetaan livestriiminä maaliskuussa 2021.

Samuelin Poloneesin pääjuhlassa Savoy-teatterissa nähdään tänä vuonna upeita esityksiä livesrtiimin välityksellä. Esiintymässä nähdään kolme hienoa duo-kokoonpanoa; Wimme & Rinne ja Maria Kalaniemi & Marianne Maans sekä lastenmusiikkia tarjoileva Pentti Rasinkangas ja Jarmo Romppanen. Tämän lisäksi Poloneesissa nähdään pelimanniyhtye Spelarit ja Vuoden Nuori Pelimanni 2021, joka julkistetaan Eläköön Folk! -tapahtumassa 20. helmikuuta.

Konsertti esitetään suorana Youtuben kautta sunnuntaina 14.3.2021 klo 13.00 alkaen. Konsertti on katsottavissa 5 vuorokautta lähetyspäivän jälkeen.
Konsertin kesto on noin 2 tuntia.

Striimilipun hinta on 10,00€. Linkki striimikonserttiin lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen tapahtumaviikolla.
Keikkaa seurataksesi tarvitset internetiin yhdistetyn tietokoneen tai mobiililaitteen, jolla on pääsy Youtubeen.

Mikäli striimin katsomisessa ilmenee ongelmia, voit olla yhteyksissä sähköpostitse osoitteeseen: toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi
Päivystämme tapahtuman aikana ja autamme mahdollisissa ongelmatilanteissa parhaamme mukaan.

Loading Päivittää