Väsen: Music from Rule of 3, volume 3

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Väsen: Music from Rule of 3, volume 3

Ruotsalaisen Väsen-yhtyeen Rule of 3 -levyn musiikin sovitusten kolmas osa. Timo Alakotila on tehnyt suuren työn kirjoittaessaan nuotille sovitukset niin kuin Väsen soittaa levyllä avainviululla, 5-kielisen alttoviululla ja 12-kielisellä kitaralla. Muusikkoina, säveltäjinä ja sovittajina legendaariset Olov Johansson, Roger Tallroth ja Mikael Marin!

Svimmelpolskan (Roger Tallroth) / Till Gösta (Olov Johansson) / Typhoon Nozaki (Mikael Marin) / Vals för Gitarr (Roger Tallroth) / Visselblåsaren (Mikael Marin)

Julkaisija: Väsen 2020

Koodi: väsen rule of 3-3
Julkaisuvuosi: 2020