Väsen: Music from Rule of 3, volume 2

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Väsen: Music from Rule of 3, volume 2

Ruotsalaisen Väsen-yhtyeen Rule of 3 -levyn musiikin sovitusten toinen osa. Timo Alakotila on tehnyt suuren työn kirjoittaessaan nuotille sovitukset niin kuin Väsen soittaa levyllä avainviululla, 5-kielisen alttoviululla ja 12-kielisellä kitaralla. Muusikkoina, säveltäjinä ja sovittajina legendaariset Olov Johansson, Roger Tallroth ja Mikael Marin!

Långburken (Roger Tallroth) / Miss Hell (Olov Johansson) / Posh Forest (Roger Tallroth) / På Väg (Olov Johansson) / Rosenlundsvalsen (Mikael Marin)

Julkaisija: Väsen 2020

Koodi: Väsen rule of 3-2
Julkaisuvuosi: 2020