Järvelä Mauno: Näppärimusaa 5. Still more folk fiddling

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Järvelä Mauno: Näppärimusaa 5. Still more folk fiddling

Mukana kappaleita perinteistä kaustislaisesta texasilaiseen ja viime aikojen hittejä kuten Ville Kankaan Paina päälle Berlusconi. Nid 30 s.

Johanneksen polkka / Morsiamen lähtömarssi / Röiskis / Niemisen paras valssi / Polkett från Åsele / Bänjolla Kentuckyyn / Viipurin pamaus / Kyösti /  Seaside Schottis / Old Joe Clark / Cockoo for Kokkola / Paina päälle, Berlusconi / Hesuksen viiksivalssi / Belfastista Puhkioon / Gaudeamusvalssi / Alakerran kärttyisä Lahtisen rouva

Julkaisija: Kansanmusiikki-instituutti

Koodi: KIJ67
Julkaisuvuosi: 2010
Tuotteen tyyppi: Kirja

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.