Järvelä Mauno: Konsta perinnesoittajana

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Järvelä Mauno: Konsta perinnesoittajana

64 kaustislaiseen perinteeseen kuulunutta kansansävelmää Konsta Jylhän soitosta tarkasti nuotinnettuna.

Sävelmät: Villen marssi, Puhkion Eljaksen marssi, Arvon alotus, Amerikan marssi, Juottomarssi, Napoleonin marssi, Porilaisten marssi, Peltoniemen Hintrikin surumarssi, Purppurin alotus, Purppurin polskat, Polska (C-duuri), Hoppatahti (F-duuri), Hoppatahti (D-duuri), Flikuleeri (B-duuri), Flikuleeri (F-duuri), Kappelin poikain flikuleeri, Pajalan flikuleeri, Hyppytahti, Markunkosken siliavalssi, Palokankaan poikain parempi valssi, Järvlän Antin siliavalssi, Artun siliavalssi, Uloskannetun valssi, Siliavalssi (G-duuri), Siliavaslssi (Artturi Peltokankaan mukaan "Nooakin aikuinen jenkkivalssi"), Johanneksen valssi, Dahlbackan valssi, Polseviikin valssi, Koukku-Aapan polkka, Harjunkosken Veikon polkka, Liedeksen polkka, Masunistin Kallen polkka, Herätyspolkka, Johanneksen polkka, Kaisun Antin polkka, Kolan Oskan polkka, Tuikkauspolkka, Tikkakosken polkka, Tikkakosken polkka (Naurupolkka), Tummun polkka (Iivari Hautalalta),  Palokankaan polkka (Kalle Tastulalta), Tastulan Kallen polkka, Kraatarin polkka, Vetelin polkka, Tulikarin polkka (säv. Eino Tulikari), Kaustisen polkka, Sannan Kristianin masurkka, E-molli masurkka,  Lapuan poikain masurkka (Valtterin masrukka), Masurkka (D-duuri), Navetta-Jussin masurkka, Masurkka (G-molli), Natiinin sotiisi, SAalon kvartetin sotiisi, Maalarin Franssin sotiisi, Mollisotiisi, Järvilän sotiisi, Eljaksen sotiisi, Es-duuri sotiisi, Es-duuri sotiisi, Sotiisi (C-duuri), Ukkomiesten sotiisi, Sotiisi (B-duuri), Masunistin Kallen sotiisi, Puustellin Veikon sotiisi.

Julkaisija: Kansanmusiikki-instituutti 2001

Koodi: KIJ 52