Helistö Paavo: Klaneetti – kansansävelmiä klarinetilla

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Helistö Paavo: Klaneetti - kansansävelmiä klarinetilla

Kokoelma klarinetistille, joka haluaa soittaa suomalaista kansanmusiikkia. Nuottivihko sisältää 66 kansansävelmää klarinetille. 69 s.

Nuotteja on Herman Ollilan, Antti Luurin, Jaakko Niemimäen, Kalle Fischerin, Herman Saxbergin, Alexander Wigellin, Sifferi Kivisillan, Juho Pihlavan ja Väinö Aarnion ohjelmistosta.

Lisäksi nuotteja otettu mukaan Vanhoja pelimannisävelmiä -kokoelmasta, Nurmijärveläisiä sävelmiä, Julinin nuottikirjasta, Lemanin nuottikirjasta, Sjöblomin nuottikirjasta ja Monnbergin nuottikirjasta.

Koodi: KIJ17
Julkaisuvuosi: 1985
Tuotteen tyyppi: Kirja

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.