Harmoonista elämää. Timo Valon nuottikirja II

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Harmoonista elämää. Timo Valon nuottikirja II

Nuottikirja sisältää Timo Valon Tallarille ja muille yhtyeille tekemiään instrumentaalikappaleita. Useimmat kappaleet hän on ajatellut viululle, haitarille, harmoonille ja bassolle, mutta ne ovat soitettavissa vapaasti millä soittimella vaan.

Aamun kultaa / Aapin tango / Aavistus / Amproniuksen vuoristotanssi / Festivaalihambo / Humppa / Hyvyyden voima / Hyvän olo / Hyväntuulen valssi / Hyvää mieltä / Kansanmusiikkielämää / Katrin pilhet / Kauneuden voima / Kevät / Kruukmaakari / Kulkuri ja Erkki TB:llä / Lähtölaulu / Maatalouskoneiden vapaapäivä /Nyt menhän Kaustiselle / Nyt menhän Rovaniemelle / Ollaan ystäviä / Outin ja Samulin häävalssi / Prunnista vintattu / Rakkauden aika / Rakkauden voimaa / Trullin polska / Tutkintovalssi / Valmiina: yks, kaks...seis takaisin / Valssi Taiteiden yössä /

Julkaisija: Timo Valo

Koodi: VALO2