Erkki Metsäpellon nuottikirja

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Erkki Metsäpellon nuottikirja

51 mestaripelimannin soittamaa kappaletta. Toim. Ritva Talvitie. Sisältää cd-levyn.

Polskat: Piikin polska / Lappajärvi lainehtii, hoijakka / Hultin hoijakka / Karstulan katuja, hoijakka / Polska eli hoijakka / Rahapolska / Rahapolska / Rahapolska / Polska / Polska /

Polkat: Reepakan polkka / Huilupolkka /  Kauhavan polkka / Virtalan Reinon näpäyspolkka / Polkka / Polkka / Polkka / Polkka / Polkka / Navettapolkka / Polkka (Erkki Metsäpelto) / Polkka / Polkka / Polkka / Polkka / Polkka /Polkka / Polkka / Kaustisen polkka / Harsus-Jussin polkka (Otto Hotakainen) /  Lokakuun polkka (Otto Hotakainen) /

Sotiisit: Hultiahon sotiisi / Hautalan Iivarin sotiisi / Sotiisi / Sotiisi / Sotiisi /

Valssit: Pynttärin Taunon valssi / Yli aaltojen (Juventino Rosas) / Poranek (Lindsay - Theimer) / Italian pojan valssi (Leo Fall) / Ole armollinen (N. B. Bakaleinikov) / Linnan Antin valssi / Lukkarin valssi /  Tehtaan tytön valssi / Leppäjärven valssi / Valssi /Morsiusvalssi /