Aaro Kentalan nuottikirja 1. Sävellyksiä ja sovituksia sekakuorolle

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Laulu- ja nuottikirjat » Aaro Kentalan nuottikirja 1. Sävellyksiä ja sovituksia sekakuorolle

Aaro Kentalan nuottikirjat sisältävät hänen sävellys- ja sovitustuotannon suosituimpia kappaleita. Tämä ensimmäinen osa sisältää Aaro Kentalan omia sävellyksiä sekä sovituksia kaustilaisista kansansävelmistä sekakuorolle.

Nuotit: Onnellisten tie / Aitan rapulla / Morsiamen valssi / Soitto-Sanna / Suru / Kreetan viimeinen laulu / Kruunu-Marjaanan valssi / Ruiskaunokki / Retu-Matin polska / Marjaanan Villen valssi / Juottomarssi / Peltoniemen Hintriikin surumarssi / Kotimaani ompi Suomi / Häävalssi / Kaustislainen hääpolska / Johanneksen valssi / Sunnuntai suloinen / Pääskysen valssi

Julkaisija: Kaustisen pelimanniyhdistys

Koodi: Kentala1
Julkaisuvuosi: 1987
Tuotteen tyyppi: Kirja

Hei Suomen Kansanmusiikkiliiton kauppa on suljettu kesäloman ajaksi. Auki taas 23.7. Hyvää kesää! This shop is cloced during summer holidays. It will be open again 23.7. Have a nice summer!