Vokki Myyrät: Kehräävän rukin tarinat (sis. cd-levy)

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Vokki Myyrät: Kehräävän rukin tarinat (sis. cd-levy)

Vokkimyyrien parhaat laulut ja nuotit. Sisältää 27 kappaletta. Mukana CD.

Myyränpäivä / Myyrä se kehrää lankaa / Satujen metsä / Nuotiotanssi / Myyrän töitä / Liiulei / Hurja joukko / Jokikrokotiili / Irvistelevä hauki / Irlantilainen merimies / Jokilaiva / Aune ampiainen / Räppäävät kanat / Kultaharja Keijo / Mussu muurahainen / Jänis kannoilla / Noita nappi / Nallen linjurilaulu / Resiinaralli / Huuhaa puuhaa / Meidän pihan Galilei / Kuu ikkunassa / Talitintin joulu / Piparkakkutalossa / Joulukuusi, Orava ja Piparkakku-Pirkko

Julkaisija: VLMedia Oy 2015.

Koodi: VL MEDIA
Julkaisuvuosi: 2015
Tuotteen tyyppi: Kirja

Suomen Kansanmusiikkiliiton verkkokauppa on suljettu sivuston uudistamistyön vuoksi. Voit laittaa tilauksia sähköpostilla: toimisto(ät)kansanmusiikkiliitto.fi Pahoittelemme tilannetta, mutta palvelemme yhtä ripeästi kuin verkkokauppa olisi auki. Tuotteiden kanssa laitamme laskun. Postimaksut laskutamme toteutuneen postikulun mukaisesti. Terveisin Päivi ja Sheri