Visväskan

Uutta laadukasta lastenmusiikkia! Mukana menossa mm. Mari Kätkä, Sami Kuoppamäki, Harri Rantanen, Lenni-Kalle Taipale ja moni muu. Sävellykset ja sanoitukset ovat Minna Lappalaisen käsialaa. Mukana mm. Vuoden uusi lastenlaulu 2008: Voi kunpa voisin olla (Tänk om jag kunde vara).

Hej, ska vi vara vänner / I samma soppa / Fem fingrar / Tänk om jag kunde vara (Traktorvisa) / Leka nata / Fågelungens dröm / Klockvisa / Tradiralla / Draken Albin / Josefina och Peppe / Tassar, tassar / Kryppromenad / Kiva kompis / Barnen spelar / Hej hå, hej och hå / Tystnad och stillhet / Visa utan ord

Levy saatavilla myös suomenkielisenä.

Julkaisija: Laulau Oy 2011.

Koodi: LAUCD1101
Julkaisuvuosi: 2011
Tuotteen tyyppi: CD

Suomen Kansanmusiikkiliiton verkkokauppa on suljettu sivuston uudistamistyön vuoksi. Voit laittaa tilauksia sähköpostilla: toimisto(ät)kansanmusiikkiliitto.fi Pahoittelemme tilannetta, mutta palvelemme yhtä ripeästi kuin verkkokauppa olisi auki. Tuotteiden kanssa laitamme laskun. Postimaksut laskutamme toteutuneen postikulun mukaisesti. Terveisin Päivi ja Sheri