Valo Timo: Nurmikuukusen lauluja -nuottikirja

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Valo Timo: Nurmikuukusen lauluja -nuottikirja

Nuottikirja kokoaa Timo Valon valloittavat lastenlaulut sovituksineen yksien kansien väliin. Nurmikuukusen laulut tarjoavat verratonta uutta materiaalia vaikkapa lastenmusiikkiyhtyeiden tai päiväkotien käyttöön. Nämä viisut eivät jätä kylmäksi aikuisempaakaan väkeä!

Nuotit: Opi, Kuukunen monta asiaa / Maaliskuuta / Uni / Aurinkolaulu / Hiirenkorvaheppu / Maailmanparannuslaulu / Taikatassut / Syysjuhla meren äärellä / Nurmikuukusen tuutulaulu / Kuukusmummu / Joulusoitto Kuukusmaassa / Heinäsoitto Kuukusmaassa

Julkaisija: Kansanmusiikki-instituutti 2012

Koodi: KIJ74
Julkaisuvuosi: 2012