Supermarsu pelastaa Itämeren silakat

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Supermarsu pelastaa Itämeren silakat

Susanna Haaviston käsikirjoittama ja ohjaama koko perheen musikaali pohjautuu Paula Norosen Supermarsu-kirjoihin. Musikaalin päähenkilö on rohkea ja topakka tyttösankari Emilia, joka saa tehtäväkseen pelastaa Itämeren. Musikaalissa seikkailevat tavalliset, mutta herkullisesti satumaiset ihmiset. Arjen kommellukset ja tapahtumat kuitataan tarinassa huumorilla, mutta suurissa eettisissä asioissa ollaan vakavia; ympäristöasiat ovat yhteisellä vastuullamme.

Tavallinen Emilia / Onnea Itä-Helsingissä / Isä ja sen kaverit / Miksi kalat puhuvat minulle? / Kelluva koulu / Itämeri pitää pelastaa / Viivi Vindaloo / Ole rohkea pieni tyttöni / Kuka uskaltaa toimia / Kaikki vedet Venukseen / Onnea Itä-Helsingissä

Julkaisija: Texicalli Records

Koodi: TEXCD 118
Julkaisuvuosi: 2012