Sopanen Satu & Tuttiorkesteri: Tuttirallaa

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Sopanen Satu & Tuttiorkesteri: Tuttirallaa

Eeva-Leena Pokelan innoituksesta Sibelius-Akatemiassa alun perin syntynyt Tuttiorkesteri on ehtinyt pitkän uransa aikana viihdyttää suomalaisia lapsia jo kahdessa sukupolvessa. Yhtye ponkaisi koko kansan tietoisuuteen Pikku Kakkosen Huvitutti-ohjelmasta, jota tehtiin vuosina 1998-2002 yli 100 jaksoa.

Muusikot: Satu Sopanen (laulu, kantele), Matti Kallio (harmonikka, piano, rhodes, hammond, koskettimet, kitara, tinapilli, bodhran, laulu), Pasi Kallio (kontrabasso, sähköbasso, laulu), Heikki Kangasniemi (viulu, mandoliini, vihellys, laulu), Mikko Taipale (rummut, lyömäsoittimet, laulu). Lisäksi: Viivi Helisalo, Waltteri Helisalo, Kaapo Kallio, Kaspian Kallio, Lauri Taipale, Helmi Taipale (laulu, taustalaulu), Ilmari Taipale (vauvaäänet), Eeva-Leena Pokela (laulu, kantele)

Julkaisija: EMI Finland

Koodi: 50999 2426742 7
Julkaisuvuosi: 2008