Soiva Siili: Pääosassa Soiva Siili

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Soiva Siili: Pääosassa Soiva Siili

Soiva Siili on oululaistuneiden varhaiskasvattajien, Kyösti Salmijärven ja Markus Lampelan lastenmusiikkia, jota he ovat tehneet ja esittäneet vuodesta 1995. Soiva Siili luottaa lorun ja laulun yhteisvoimaan tarjoten tilan, jossa kuulija voi itse täydentää musiikillisen tarinansa.

Muusikot: Kyösti Salmijärvi (laulu, kitara, vihellys, puhe), Markus Lampela (laulu, tinapilli, huuliharppu, irlantilainen säkkipilli, kurnutin, taputus, puhe), Rike Pietilä (kitarat, luuttu, syntikka, laulu, puhe, sumbaali, kurnutin, ksylofoni, napsuttelu, taputus), Tommi Salmela (sähköbasso, kontrabasso, mandoliini, buzuki, viulu, harmooni, haitari, iitungu, metallofoni, laulu, puhe), Jomppe Itkonen rummut, djembe, ksylofoni, suhistin)

Koodi: K&MCD-02
Julkaisuvuosi: 2005
Tuotteen tyyppi: CD