Soiva Siili & Jukka Takalo: Vastarannan Siili!

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Soiva Siili & Jukka Takalo: Vastarannan Siili!

Vastarannan Siili on Jukka Takalon ja Soivan Siilin pehmeän piikikästä lastenmusiikkianargiaa lapsille ja aikuisille.

Muusikot:
Kyösti Salmijärvi (laulu, kitara, vihellys ja efektit)
Markus Lampela (laulu, tinapilli, irlantilainen säkkipilli, huuliharppu, munniharppu, perkussiot ja efektit)
Jukka Takalo (laulu, kitara, vihellys ja puhe)
Jesse Heikkinen (kitara, sähkökitara, kitarasoolot ja taustalaulu)
Matti Manninen (basso, piano, urut, haitari ja taustalaulu)
Aleksi Itkonen (rummut, perkussiot ja taustalaulu)

Uutiset ja sää / Kuuminta hottii / Pois alta! / Balladi kaukosäätimestä / Ei mittää / Hoppu / Pimeä huone huutaa / Maanantaina makkarat poimittiin / Köysiin koko porukka / Killerikissa / Ei oo mittään tekemistä / Nyrkkimies / Valleron / Televisio / Keväthitti

Julkaisija: Sound of Finland / Rastas Music Group Oy under exclusive licence from Vastarannan Siili

Koodi: SOFCD 033
Julkaisuvuosi: 2014
Tuotteen tyyppi: CD