Sillanpää Seppo: Äkkiä pakoon – lastenlauluja 2

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Sillanpää Seppo: Äkkiä pakoon - lastenlauluja 2

Äkkiä pakoon on musiikillista jatkoa 1992 ilmestyneelle Siljakudaalle, joka oli Seppo Sillanpään ensimmäinen lastenlevy kahden kielisoitinlevyn jälkeen. Siljakudaa oli samalla tyttärien Jeminan ja Selinan ensimmäinen äänite. Äkkiä pakoon -äänitteen uudet laulut ovat syntyneet Hollolan Pyhäniemessä pääosin vuoden 1993 aikana.

Julkaisija: Olarin Musiikki Oy 1993.

Koodi: OMCD 58
Julkaisuvuosi: 1993
Tuotteen tyyppi: CD

Suomen Kansanmusiikkiliiton verkkokauppa on suljettu sivuston uudistamistyön vuoksi. Voit laittaa tilauksia sähköpostilla: toimisto(ät)kansanmusiikkiliitto.fi Pahoittelemme tilannetta, mutta palvelemme yhtä ripeästi kuin verkkokauppa olisi auki. Tuotteiden kanssa laitamme laskun. Postimaksut laskutamme toteutuneen postikulun mukaisesti. Terveisin Päivi ja Sheri