Pippuri soikoon! -orkesteri & kumppanit: Pippuri soikoon!

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Pippuri soikoon! -orkesteri & kumppanit: Pippuri soikoon!

Uutta lastenmusiikkia pohjoiskarjalaisen orkesterin esittämänä, mukana mm. kansanmusiikin opettaja muusikko Marita Koskelo. Pippuri Soikoon! -levyn lauluntekijät haluavat monipuolistaa tarjontaa ja vaalia lasten laululeikkiperinnettä luomalla uusia, eri musiikkityylejä sisältäviä lauluja. Tyylilajikirjo vaihteleekin levyllä perinteisestä kansanmusiikista bluesiin ja rokkiin. Levyllä soi aidot soittimet soittajineen kanteleista ja munniharpusta saksofoneihin.

Pippuri soikoon! / Aamun armas aurinkoinen / Kenen pienet / Vauvan päivä / Kaurapuuri. marjaherkku / Traktorilaulu / Neuvolaan / Ilon pisarat / Mansikoista maailmanpyörä / Kauppalaulu / Jäätelösamba / Missä on meidän kulta? / Hauskat soittimet / Sadepäivänä / Veetään nuotta / Pieniä hiiriä / Oikein hyvä kokki / Makkararock / Löylyä lissää / Lelujen kanssa kylvyssä / Minä laulan lapselleni

Julkaisija: Pilfink Records

Koodi: JJVCD-77