Kiikerikakkonen – Mestarikansanlaulaja Tyyne Pahkamäen lastenlauluja

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Kiikerikakkonen - Mestarikansanlaulaja Tyyne Pahkamäen lastenlauluja

Keskisuomalaisen Pahkamäen laulut ovat innoittaneet eri kokoonpanoja, joten levylle on päätynyt sekä sooloja, koululaisryhmien esityksiä, jazzsovituksia että funktulkintoja ja jopa yksi kamarikuorosovituskin.

Esiintyjät: Oittilan lapset (lapsiryhmä, lapsikuoro), Mirja Könnö (harmonikka, säestys), Kiiri (yhtye), Muskarit (yhtye), Metsän Väki (yhtye), Jazzpahka (yhtye), Jyväskylän studiokuoro (kuoro, sekakuoro), joht. Hannu Ikonen, Aili Ikonen (laulu), Tuuli Ikonen (laulu), Henri Haapakoski (bassoklarinetti), Tyyne Pahkamäki (laulu). Yhtyeiden ja lapsikuoron jäsenet lueteltu tekstiliitteessä.

Julkaisija: Kiikerikakkonen-työryhmä

Koodi: KA2