Tinakuu

Mika Leppäsen ja Johannes Heikkilän sävellyksiä soittamassa säveltäjien lisäksi iso liuta alan parhaimmistoa mm. Veli-Matti Järvenpää ja Kimmo Pohjonen.

Muusikot: Johannes Heikkilä (akustinen kitara), Juhani Heikkilä (viulu), Hannu Hintze (sello), Jukka Hynninen (akustinen kitara, mandola, huilu), Vesa Hyrskykari (saksofoni), Veli-Matti Järvenpää (harmonikka), Jartsa Karvonen (rummut), Kimmo Kivivuori (alttoviulu), Heikki Lehtonen (basso), Mika Leppänen (laulu, mandoliini), Ila Loueranta (akustinen kitara), Juha Mononen (kontrabasso), Juuso Nordlund (basso), Pekka Nylund (sähkökitara, akustinen kitara), Hannu Peltoniemi (sello), Henrik Perello (viulu), Kimmo Pohjonen (harmonikka, huuliharppu), Pekka Rankka (huilu), Juha Salmesvuori (piano, digitaalipiano), Tero Toivanen (kontrabasso), Martti Wiklund (viulu), Aki Välimäki (trumpetti). Kuoro: Jarmo Hakkarainen, Jouni Järvelä, Mika Leppänen.

Julkaisija: Olarin Musiikki

Koodi: OMCD47
Julkaisuvuosi: 1994
Tuotteen tyyppi: CD

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.