Timonen Riikka ja Eskelinen Senni: Perillä!

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Timonen Riikka ja Eskelinen Senni: Perillä!

Perillä! on Riikka Timosen tekstien ja Milla Viljamaan sävellysten pohjalta pelkän laulun ja kanteleen varaan perustuva intiimi kokonaisuus. Tämä on se herkkä luomulevy, jota monet ovat varmasti Värttinän ja Adiemus Singersin riveissä jo laulajan taitonsa osoittaneelta Riikalta ja mm. Stringpurée Bandiin ja Nightwishin kanssa levyttäneeltä Senni Eskeliseltä odottaneet.

Kahdeksan vuotta sitten Riikka Timonen näki Senni Eskelisen soittamassa kanteleella progressiivista rockia ja tiesi heti löytäneensä etsimänsä. Siitä lähtien yhteistyö heidän välillään on ollut yhtä luonnollista kuin hengittäminen.

Riikka Timonen - laulu
Senni Eskelinen - kantele, sähkökantele

Jo on marjat (With All Her Admires) / Väärin tein (I Have Sinned) / Sulje silmät hymysuu (Close Your Eyes, Wee Smiling Mouth) / Ei kirjettä rintamalta (Letter From The Front) / En osannut omasi olla (I Couldn't Find The Way To Your Heart) / Perillä (Journey's End) / Susien taajuuksilla (With The Tones Of Wolves) / Murhe on sumusää (Misery Is Misty Weather) / Sulan sinuun (I Melt Into You)

Julkaisija: Rockadillo Records / Zen Master Records