Ruamjai: Kulo

Ruamjai on noin neljänkymmenen kokeneen nuoren laulajan sekakuoro Jyväskylästä. Laulajat ovat tällä hetkellä iältään täysi-ikäisen ja reilun kolmekymppisen väliltä. Ruamjain johtajana toimii Kirsi Kaunismäki-Suhonen. Yleisön keskuudessa kuoro tunnetaan erityisesti elävästä esiintymisestä ja tulkinnallisesta taituruudesta.

Sana ruamjai tarkoittaa thain kielellä yhteistä sydäntä, ja yhteisyydessä on parhaimmillaan myös kuoromusiikin sydän. Yhdessä tekemällä musiikista kasvaa enemmän kuin osiensa summa: Ruamjai sykkii ja soi isommin kuin yhteenlasketut laulajansa.

On Suomi kaukana pohjoisessa / Nader My God By U / Kaipaava / Käppee / Jamjoik / Baba Yetu

Julkaisija: Musiikkiyhdistys Ruamjai ry 2018

Koodi: RJCD003
Julkaisuvuosi: 2018