Pajunen Tero: Sydänpuu

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Pajunen Tero: Sydänpuu

"Hyvä ystävä,

tälle äänitteelle on tallennettu sepittämiäni lauluja viimeisten kymmenen vuoden ajalta. Niistä varhaisin, Erityislaatuinen mies, on vuodelta 2008, jolloin isoisäni siirtyi ajasta ikuisuuteen. Nimikkoraita Sydänpuu puolestaan syntyi vuoden 2018 äitienpäivänä. Tuolla aikavälillä satuin ja tapahduin paljon - nämä laulut ovat elettyä elämää ja tarkoitettu Sinun kuultavaksesi."

Kukapa se kulkurin tuntoja purkais,
jullei kulkuri itte.
Hän väsymättä maailman ääriin taivaltaa
ja kerran kuolee sitte.

Tero Pajunen - laulu, kitara, rytmimuna, bongo

Sateen varjo / Ei se mitään / Peili / Mies ja kitara / Enkelisiipi / Uurnaan / Pienen tytön silmissä / Sydänpuu / Erityislaatuinen mies / Taivaan laivat / Yöllä / Sun rakkautes / Kyyhky

Julkaisija: Kanteleen Ääniä 2019

Koodi: AANIA-30
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotteen tyyppi: CD

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.