Käppi Pekko & K:H:H:L: Väärä laulu

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Käppi Pekko & K:H:H:L: Väärä laulu

Väärä laulu on Pekko Käppi & K:H:H:L –yhtyeen kolmas levy. Yhtyeen kaksi aikaisempaa levyä Sanguis Meus, Mama! ja Matilda saivat lukuisia palkintoehdokkuuksia, joista kirkkaimpana voidaan mainita Matilda-levyn tuoma Vuoden kansanmusiikkitekijä -palkinto Etnogaalassa Tavastialla tammikuussa 2018.

Väärä laulu -levyllään nelihenkiseksi muotoutunut folkrock-orkesteri soi suuremmin, synkemmin, syvemmin ja suloisemmin kuin koskaan. ”Nyt rokkaa…vahingossa kävi näin”, sanoo kitaristi-sovittajapeto Tommi Lainekin.

Pekko Käppi - jouhikko, akustinen kitara, laulu
Tommi Laine - sähkökitara, akustinen kitara, baritonikitara, slidekitara, lap steel, mandoliini, Omnichord, harmooni, theremin, syntetisaattori, laulu, perkussiot
Nuutti Vapaavuori - basso, syntetisaattori, laulu
Jani Auvinen - rummut, perkussiot, laulu

Ikoni / Hullu kukko / Väärä laulu / Musta kimppu / Myrsky / Kivittäjä / Suruvaippa / Nousuvesi / Saattaja

Julkaisija: Svart Records 2019

Koodi: SVART192CD
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotteen tyyppi: CD

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.