Dallapé-orkesteri: Vol 5 – Levytyksiä vuodelta 1939

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Dallapé-orkesteri: Vol 5 - Levytyksiä vuodelta 1939

Dallapén kokoonpanossa tapahtui merkittäviä muutoksia, kun orkesterista erosi mm. legendaarinen Viljo Vesterinen. Orkesterin musiikillinen linja muuttui ja johtoon astui Bruno Laakko, joka toi yhdysvaltalaisia vaikutteita tullessaan.

Kaksi kitaraa / Salomaan kukka / Irja / Bambina / Muistojen tarhassa / O Josef Josef (Joseph Joseph) / Miks' lähdit armas luotani / Mitä mulle sanoisit / Naura ja vihellä (I love to whistle) / Ruiskaunokki (Kornblumenblau) / La Paloma / Syysunelmia (Autumn dreams) / Aleksanderin Jazz-yhtye (Alexander's ragtime band) / Kissa vieköön. (Jeepers. Creepers) / Ruusuhuone (Rose room) / Teetä kahdelle (Tea for two) / Sotapoika / Pihapihlaja / Illusion (Harhanäky) / Unelma (Tango du Reve) / Kyläkeinulla kuutamossa / Hochzeit der Winde (Wedding of the Winds) (Tuulten häät) / Onnen kenkä / Tähtikuvioita / Bruno Laakon haastattelu

Julkaisija: Artie Music 2009.

Koodi: AMCD1028
Julkaisuvuosi: 2009