Baltic Crossing: Carry on Crossing

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Baltic Crossing: Carry on Crossing

Baltic Crossing on suomalais-tanskalais-englantilainen kansanmusiikkiyhtye, joka aloitti toimintansa 15 vuotta sitten. Hulvattomista ja vauhdikkaista keikoistaan tunnettu viisikko yhdistelee länsieurooppalaisia perinnemusiikkityylejä ennakkoluulottomasti ja saumattomasti lukuisiin muihin musiikillisiin vaikutteisiin. Yhtye on vuosien saatossa vakiinnuttanut asemansa eurooppalaisen kansanmusiikin kentällä. Baltic Crossing on ollut mukana kaiken kaikkiaan viidellä äänitteellä ja julkaisi 15-vuotisen yhteistaipaleensa kunniaksi uuden levyn.

Ian Stephenson [UK]: kitara & haitari
Andy May [UK]: säkkipilli & piano
Esko Järvelä [FI]: viisikielinen viulu
Antti Järvelä [FI]: mandoliini & kontrabasso
Kristian Bugge [DK]: viulu

Oyster Wife / Women & Wine / Shetland Rose / Kraft Jonke / Lady's Plaything / Ae styk / 2-rivisjenkka / Engelsk Dantz 231 / New Jigs / Audrey's Walz / Catshit / Kaustislainen menuetti

Julkaisija: Baltic Crossing 2019

Koodi: BALTY001
Julkaisuvuosi: 2019
Tuotteen tyyppi: CD

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.