Suomen KansanmusiikkiliittoAlakotila Timo: Lumikki ja seitsemän kääpiötä |

Alakotila Timo: Lumikki ja seitsemän kääpiötä

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Alakotila Timo: Lumikki ja seitsemän kääpiötä

Sisältää Timo Alakotilan säveltämää ja sovittamaa musiikkia tunnettuun satuun ja lastenbalettiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä, toteutettuna kymmenhenkisellä orkesterilla, mukana mm Maria Kalaniemi, Tommi Asplund ja Tarmo Anttila.

Baletin ensi-ilta oli 1.3.2013 Espoossa. Libretto: Heli Aalto. Koreografia: Aita Vuolanto ja Heli Aalto. Esittäjinä Balettikoulu Heli Aallon oppilaat.

www.balettikoulu.com

www.timoalakotila.net

Julkaisija: Åkerö Records 2013.

Koodi: ÅKERÖCD013
Julkaisuvuosi: 2013