Ethno Finland

Ethno Finland logo 2020Ethno finland 2019 kuva Kaustiselta

Ethno Finland 29.7.-5.8.2021

Hae mukaan nyt! https://forms.gle/zDorr9gTqbQQRYPz7

Tervetuloa kansainväliselle Ethno Finland -kesäleirille! Leiri on suunnattu noin 16–30-vuotiaille nuorille muusikoille ympäri maailman. Leirillä suomalaiset ja ulkomaiset osanottajat opettavat ja jakavat toisilleen musiikkia omasta kulttuuristaan. Leirin pääkieli on englanti ja lisäksi tarvitset vain oman soittimesi perustaidot. Ethno Finland -leiri järjestetään jo kuudetta kertaa Suomessa, Nummelan Päivölässä Vihdissä.

Työpajojen lisäksi ohjelmassa on mm. jameja, saunomista ja yhteisiä illanviettoja ja esiintymisiä. Kurssi päättyy Nummelassa 5.8., jonka jälkeen jatketaan keikkalle Rikalanmäen kesäteatterille Halikkoon Saloon!
Jos ulkomaisia osallistujia ei pääse Ethno Finlandiin pandemiatilanteen vuoksi, kootaan kansainvälinen ohjelmisto tällä kertaa kotimaisella porukalla. Huomioithan, että kotimaan osallistujilta vaaditaan enintään 72 tuntia vanha negatiivinen koronatestitulos ennen leirille saapumista.

Hinnat:
330€ Pohjoismaalaisille
250€ muualta Euroopasta ja Pohjois-Amerikasta tuleville
220€ muille kansainvälisille
Hintaan sisältyy täysihoito ja työpajat Nummelassa sekä konserttimatka Halikkoon.

Ethno Finland 2021 -haku on nyt avoinna 7.7. saakka Hae!!

Luethan hakulomakkeen huolellisesti. Tarkemmat tiedot saat lähempänä leiriä. Lisätietoja voit myös kysyä sähköpostitse:
ethnofinland(ät)gmail.com

Tervetuloa mukaan!
Terveisin Ethno Finland -tiimin Vilma ja Laura

www.facebook.com/ethnofinland
www.kansanmusiikkiliitto.fi/ethno-finland

Ethno Finland -leirin järjestäjänä toimii Suomen Kansanmusiikkiliitto, yhteistyössä eri yhteistyökumppaneiden kanssa. Lisäksi Ethno Finlandia tukee Kansalaisfoorumi. Ethno Finland on osa Jeunesses Musicales Internationalin (JMI) Ethno-ohjelmaa, joka on maailman suurin nuorten ja musiikin verkosto. Kaikki Ethnot: www.ethno.world

Ethno Finland 29.7.-5.8.2021

Apply now! https://forms.gle/zDorr9gTqbQQRYPz7

We are calling for young musicians from all over the world to join us and to share their music and culture!

The sixth edition of Ethno Finland will take place in the beautiful countryside of Nummela, southern Finland. In Ethno Finland you will enjoy brilliant music among new international friends in a cozy atmosphere with around 20 participants – not to forget about the traditional Finnish sauna, and the bright nights of ”the land of the Midnight-Sun”.

Ethno Finland camp ends with a concert tour nearby

As corona is probably still affecting travels in August, Ethno Finland will be this time more local with participants living in Finland. If you are living abroad and would like to apply, please read all the info in registration form carefully.

Fees:
330€ Scandinavia
250€ Europe and Northern America
220€ International
Fee covers food and accommodation in Nummela and the concert tour after the camp.

Applications are open until 7.7.!

Please read the form carefully. More information will be send closer to the camp. Ask for more if needed via email: ethnofinland(ät)gmail.com

Welcome aboard!
Vilma & Laura from Ethno Finland team