Ethno Finland

Ethno Finland logo 2020Ethno finland 2019 kuva Kaustiselta

Ethno Finland 28.7.-5.8.2021

Tervetuloa kansainväliselle Ethno Finland -kesäleirille! Leiri on suunnattu 16–30-vuotiaille nuorille muusikoille ympäri maailman. Leirillä suomalaiset ja ulkomaiset osanottajat opettavat ja jakavat toisilleen musiikkia omasta kulttuuristaan. Ethno Finland -leiri järjestetään jo kuudetta kertaa Suomessa. Jos ulkomaisia osallistujia ei pääse Ethno Finlandiin koronan vuoksi, kootaan kansainvälinen ohjelmisto kotimaisella porukalla.

Workshoppien lisäksi ohjelmassa on mm. jameja, saunomista ja yhteisiä illanviettoja ja esiintymisiä. Kurssi päättyy Vihdissä 4.8., jonka jälkeen jatketaan keikkailemalla toisella paikkakunnalla!

Hinnat:
350€ suomalaisille
330€ muille pohjoismaisille
240€ muille kansainvälisille

Ethno Finland 2021 -haku alkaa toukokuussa, pysy kuulolla! Lisätiedot: ethnofinland@gmail.com, www.facebook.com/ethnofinland, www.kansanmusiikkiliitto.fi/ethno-finland
Stay tuned! 🔥🔥🔥

While waiting new Ethno summer, you might want to learn new Ethno tunes? Check out these (online music workshops daily/weekly):
👉 Hope sessions, Ethno World
👉 Flotsam Sessions  sessionshttps://www.facebook.com/FlotsamSessions/
👉 WeMusic
Let’s keep singing, playing, dancing until the world opens again! ❤️💚💛💙🌎🌍🌏

ethnofinland(ät)gmail.com
www.facebook.com/ethnofinland/

Ethno Finland is organized by Finnish Folk Music Association (Suomen Kansanmusiikkiliitto) in co-operation with other partners.
Ethno Finland is financially supported by Kansalaisfoorumi. Ethno Finland is part of the Ethno program of Jeunesses Musicales International (JMI), the world’s largest network for youth and music. All Ethnos: www.ethno-world.org

Ethno Finland –leirin järjestäjänä toimii Suomen Kansanmusiikkiliitto, yhteistyössä eri yhteistyökumppaneiden kanssa. Lisäksi Ethno Finlandia tukee Kansalaisfoorumi. Ethno Finland on osa Jeunesses Musicales Internationalin (JMI) Ethno-ohjelmaa, joka on maailman suurin nuorten ja musiikin verkosto. Kaikki Ethnot: www.ethno-world.org

ethnofinlandsimple-kopio  ethnofinland-kopioKANSALAISFOORUMI