Ethno Finland

Ethno Finland logo 2020Ethno finland 2019 kuva Kaustiselta

ETHNO FINLAND 2020 CANCELLED!!

Hello Ethno friends! We are sorry to have to inform you, that Ethno Finland 2020 is cancelled. The decision wasn’t easy, but necessary for all of our safety. It’s also based on the Finnish government decicion which cancels all the events until the end of July.

But no worries, Ethno Finland will happen again next year (and maybe we even have a nice cozy little winter Ethno(?). Stay tuned! 🔥🔥🔥
While waiting new Ethno summer, you might want to learn new Ethno tunes? Check out these (online music workshops daily/weekly):
👉 Hope sessions, Ethno World
👉 Flotsam Sessions  sessionshttps://www.facebook.com/FlotsamSessions/
👉 WeMusic
Let’s keep singing, playing, dancing until the world opens again! ❤️💚💛💙🌎🌍🌏

ethnofinland(ät)gmail.com
www.facebook.com/ethnofinland/

Ethno Finland is organized by Finnish Folk Music Association (Suomen Kansanmusiikkiliitto) in co-operation with other partners.
Ethno Finland is financially supported by Kansalaisfoorumi. Ethno Finland is part of the Ethno program of Jeunesses Musicales International (JMI), the world’s largest network for youth and music. All Ethnos: www.ethno-world.org

Ethno Finland –leirin järjestäjänä toimii Suomen Kansanmusiikkiliitto, yhteistyössä eri yhteistyökumppaneiden kanssa. Lisäksi Ethno Finlandia tukee Kansalaisfoorumi. Ethno Finland on osa Jeunesses Musicales Internationalin (JMI) Ethno-ohjelmaa, joka on maailman suurin nuorten ja musiikin verkosto. Kaikki Ethnot: www.ethno-world.org

ETHNO MOBILITY GRANT
Are you a musician (folk/world/traditional music) above 16 and under the age of 30? Ethno Mobility is supporting the movement of musicians from over twenty countries and regions around the world to go to an Ethno, while also supporting the hosting Ethno to receive them! Mobility  will cover costs of flights and visas.
Check your eligibility and then fill out the form here —
******

ETHNO MOBILITY – LIIKKUVUUSAPURAHA
Oletko nuori 16-30-vuotias muusikko? Oletko kiinnostunut kansanmusiikista tai maailmanmusiikista? Haluaisitko osallistua kansainväliselle Ethno-musiikkileirille Suomen ulkopuolella?
Ethno Mobility -liikkuvuusapuraha tukee yli kahdenkymmenen maan ja alueen nuorten muusikoiden matkustusta ja osallistumista Ethno-musiikkileireille. Liikkuvuusapuraha kattaa lentojen ja mahdollisten viisumien kustannukset sekä leirin osallistumismaksun (sis. ruoan ja majoituksen).
Täytä hakulomake täällä *- https://podio.com/webforms/23699596/1709272
*Ethno Mobility –hakemuksessa ei ole viimeistä hakupäivää, vaan tällä hetkellä haku on ympärivuotinen. Mikäli haluat osallistua jo ensi kesän leirille, suosittelemme kuitenkin hakemaan apurahaa mahdollisimman pian!

ethnofinlandsimple-kopio  ethnofinland-kopioKANSALAISFOORUMI