Etäkansanmusiikkikurssit 2021

Jari 1 filter

Jari Komulainen, kuvaaja Mikko Anttilainen

Suomen Kansanmusiikkiliiton etäkansanmusiikkikurssien sarja 2021 alkaa

Suomen Kansanmusiikkiliitto aloittaa kansanmusiikin viikonloppukurssien etäkurssisarjan pilottikokeilun kansanmusiikin harrastajien toiveiden mukaisesti yhteistyössä Kansalaisfoorumin kanssa. Sarjan ensimmäinen kurssi on Jari Komulaisen luotsaama Positiivisesti 2-rivisellä -kurssi 20.-21.3.2021. Jatkoa seuraa keväällä muillekin soittimille.

Keräämme toiveita ja ideoita kansanmusiikin etäviikonloppukurssien toteuttamiseksi. Kansanmusiikin harrastaja, kerro toiveesi etäkurssin sisällöstä ja opettajasta. Kansanmusiikin opettaja, kerro ideasi minkälaista kurssia haluaisit toteuttaa etänä!
Toiveet ja ideat: toiminnanjohtaja(ät)kansanmusiikkiliitto.fi

Positiivisesti 2-rivisellä -kurssi etänä 20.-21.3.2021, opettajana Jari Komulainen
Kurssilla soitetaan elämänmyönteisiä ja pirteitä kappaleita. Ohjelmistossa on Jari Komulaisen omia sävellyksiä sekä uutta ja perinteistä ohjelmistoa Suomesta ja muualta maailmalta 2-rivisen soittimen perusteet osaaville ja jonkun verran sitä jo soittaneille.
Opetusajat molempina päivinä klo 12-13.30 ja 14-15.30.

Hinta: Suomen Kansanmusiikkiliiton jäsenyhdistysten jäsenille 35 euroa, ei-jäsenille 45 euroa
Jos olet eläkeläinen, työtön tai maahanmuuttaja, voit hakea opintoseteliä kurssille osallistumieksi. Opintosetelin arvo on 20 €.
Lisätietoa edun perusteista • Maahanmuuttajilla tarkoitetaan Suomeen muuttaneita ulkomaalaisia henkilöitä, joilla on kotikunta Suomessa. Turvapaikanhakijat eivät kuulu tähän ryhmään. • Työttömiksi voidaan lukea myös pitkähköksi ajaksi lomautetut henkilöt. • Eläkkeellä olevilla tarkoitetaan henkilöitä, jotka saavat eläkettä eivätkä ole ansiotyössä.

Ilmoittautumiset 5.3. mennessä: https://forms.gle/tPGpKNjr1bLk5LUP7
Lisätiedot: Päivi Ylönen-Viiri, toiminnanjohtaja(ät)kansanmusiikkiliitto.fi, 0500 431913