Mestaripelimanni Jouko Heikola ystävineen

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Äänitteet » Mestaripelimanni Jouko Heikola ystävineen

Mestaripelimanni Jouko Heikola ystävineen

Jouko Heikola sai mestaripelimannin arvonimen vuonna 2012. Suomenmestaruuden hän on voittanut viisi kertaa diatonisen huuliharpun soitossa, sekä kerran avoimen sarjan ykkössijan. Huuliharpunsoiton hän aloitti 11-vuotiaana, vuonna 1941 joululahjaksi saamallaan c-duuri huuliharpulla. Jouko Heikola soittaa nykyisin Vihdin Pelimanneissa ja huuliharppuyhtye Huuliveikoissa.

Jouko Heikola - huuliharppu, kitara
Aino Saastamoinen - alttoviulu, viulu, laulu
Ari Elgland - kontrabasso, mandoliini

Julkaisija: Jouko Heikola ystävineen 2015.

Koodi: Heikola
Julkaisuvuosi: 2015
Tuotteen tyyppi: CD

Suomen Kansanmusiikkiliiton Putiikki on kiinni Kaustisen myynnin inventaarin ja kesälomien vuoksi 16.7.-1.9.2017. Voit kysellä tuotteita ostettavaksi sähköpostilla: toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi. Tarkistelemme viestejä toimistolla ollessamme.