Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Soitto- ja rakennusoppaat » Kyhälä Jouko & Träskelin Jimmy (toim.): Pelti polskia laulaa – Kansanmusiikkia blueshuuliharpulla

Kuinka kulkee polskansoitto peltileipään puhaltaen. ja voiko turpahöylän saada kuulostamaan jouhikolta? Koko maailman rakastama huuliharppu esiintyy tässä teoksessa elinvoimaisempana ja monipuolisempana kuin koskaan. Kirja sisältää tietoa huuliharpun soittotekniikoista sekä runsaasti nuottimateriaalia. Kirja on kaksikielinen (suomi-englanti). Kierreselkä/sid. 114 s. Julk. Kansanmusiikki-instituutti.

Koodi: skal-638
Julkaisuvuosi: 2009
Tuotteen tyyppi: Kirja

Meidät löytää Kaustisen Folk Shopista 9.-15.7. Kansanmusiikkiliiton nettiputiikki on suljettuna Kaustisen Folk Shopin ja sen jälkeisen inventaarion vuoksi 9.7.-1.8. Tilauksia voi laittaa sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi Webshop is closed during Kaustinen Folk Music Festival and afterwork 9.7.-1.8. You can send orders to toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi