Nurmi Helinä: Juhlan aika

Helinä Nurmen sävellyksiä ja sovituksia.

Tämä nuottivihko on syntynyt 1.4.2012 pidettyä sävellyskonserttiani varten. Kappaleet konserttiin valittiin Lempäälä-Opiston pelimannipiirissä keväällä 2011 äänestyksen tuloksena ja esitettävien kappaleiden valikoimasta tulikin monipuolinen ja kiinnostava. Vihkoon sisältyy tyyliltään sekä perinteistä, että uudemman tyylistä pelimannimusiikkia, joka on saanut vaikutteita erilaisista musiikkityyleistä. Laulujen sanat ovat tehneet Sirkku Ulanen ja Anja Karkiainen.

Sovitukset ovat 2-äänisiä ja sointumerkein varustettuja, joten kappaleet sopivat hyvin esim. opistojen ja erilaisten yhtyeioden käyttöön. Kappaleiden yleissävy on reipas ja iloinen, joten ne tuovat iloa sekä juhlaan, että arkeen.

-Helinä Nurmi

Samaan aikaan julkaistiin myös CD "Juhlan aika"

Koodi: Helinä2012
Julkaisuvuosi: 2012
Tuotteen tyyppi: Kirja

Kansanmusiikkiliiton kauppa on Kaustinen Folk Music Festivalilla 8.-14.7. Folk Shopissa. Sen jälkeen toimisto lomailee ja puramme Kaustisen myyntejä sen jälkeen. Voit tilailla tuotteita sähköpostilla toimisto@kansanmusiikkiliitto.fi ja laitamme niitä postiin jos pistäydymme välillä toimistolla. Pyrimme saamaan kaupan auki 15.8. viimeistään.