Lastenmusiikkiorkesteri Ammuu: Traktori

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Lastenmusiikkiorkesteri Ammuu: Traktori

Ammuun! toinen levy. Ammuu esittää lastenmusiikkia tuorein, svengaavin sovituksin entisille, nykyisille ja tuleville lapsille! Lastenmusiikkiorkesteri Ammuun! muusikot ovat musiikkikasvatuksen ammattilaisia sekä kokeneita lastenmusiikin sovittajia ja esittäjiä.

Traktori-levy voitti EMMA-palkinnon vuonna 2011!

Muusikot: Hanna-Maija Aarnio (laulu), Esko Grundström (kontrabasso, kantele, haitari, kellopeli, melodika, kitara, laulu), Riikka Helske (laulu), Essi Hirvonen (viulu, laulu), Tero Pajunen (kitara, mandoliini, ravistimet, laulu, löyty), Heidi Temper (klarinetti, nokkahuilu, laulu). Lisäksi: Petri Aarnio (pasuuna), Taneli Korpinen (rummut), Tamas Paraczky (bassoklarinetti), Sara Puljula (lyömäsoittimet) Tomas Takolander (trumpetti), Sampo Haapaniemi, Otto Leivo, Tero Pajunen, Tuomas Takolander (Naan-kuoro)

Villi polkupyörä / Traktorilla ajelen / Kirppu ja härkä / Onkilaulu / Pienen pieni veturi / Kaikki mukaan / Harakka huttua keittää / Harakka hyppii maassa / Leppäkerttu moi! / Traktori jyrää / Pöllön saunalaulu / Saunavuorolaulu / Polskin polskin / Lennä, lennä leppäkerttu

Julkaisija: Ammuusikot ry

Koodi: RÖH002