Lastenmusiikkiorkesteri Ammuu: Pieni ja soma

Suomen Kansanmusiikkiliitto » Nettiputiikki » Lapsille » Lastenmusiikkiorkesteri Ammuu: Pieni ja soma

Ammuun! Kuopuslevy Pieni ja soma (2012) syntyi rakkaudesta pieniin ja somiin. Levy on huikean hieno kokoelma uusia lauluja koko perheelle. Erityisesti levyllä on huomioitu kaikkein pienimmät pennut ja poikaset sekä heidän hoivaajansa. Pieni ja soma kertoo vauvoista, mutta myös hiekkalaatikkoleikeistä, sormileikeistä, jumppaamisesta ja tanssimisesta.

Kaikkien Ammuun! levyjen mukana saa jännittävän kartan, josta löytyvät Piippolan asukkaat ja laulujen tapahtumapaikat. Kartat kulkevat käsi kädessä levyjen kanssa; kuvista löytyy ihastuttavia yksityiskohtia aivan jokaisesta laulusta.

Ammuun! levyt vetoavat kaikenikäisiin musiikin ystäviin - näitä lastenlevyjä haluavat myös aikuiset kuunnella! Levyt sopivat mainiosti myös opetuskäyttöön, niin varhaiskasvattajille kuin alakoulunkin opettajille.

Muusikot:

Hanna-Maija Aarnio - Lehmä, viulu, laulu, perkussiot