Folk Suomi 2017 – kansanmusiikkia ja kansantanssia Suomessa

Suomen kansanmusiikki- ja -tanssitapahtumat ovat koonneet voimansa yhteen
Folk-Suomi-otsikon alle. Ensimmäinen yhteisesite tehtiin vuonna 2014.
Folk-Suomi tähtää kansanmusiikiin ja -tanssin tunnetuksi tekemiseen. Suomessa on useita tunnelmaltaan ainutlaatuisia folk-suomi_2017_1kansanmusiikkiin, maailmanmusiikkiin ja kansantanssiin keskittyneitä tapahtumia, jotka tarjoavat valtavirrasta poikkeavia kulttuurielämyksiä. Löydä uusien elämysten Folk-Suomi!

ProjektinFacebook-sivulla kerrotaan tulevista tilaisuuksista, tempauksista ja tietysti tapahtumista itsestään. Löydät sivun osoitteesta:  www.facebook.com/folksuomi

Finnish folk music and dance events have joined forces under the heading Folk-Suomi, which aims to promote folk music and dance. In Finland there are several unique folk music, world music and folk dance events that provide cultural experiences different from the mainstream. Discover the new experience of Folk-Suomi!

Lisätietoja / Info:
Suomen Kansanmusiikkiliitto, Päivi Ylönen-Viiri, toiminnanjohtaja(at)kansanmusiikkiliitto.fi, puh. (09) 8731320

Folk-suomi_2017 -esite

folk-suomi_2017_2