Tämä sivu on osa Kansanmusiikkiliiton arkistoa.
Uudet sivut sijaitsevat osoitteessa: www.kansanmusiikkiliitto.fi

Ohjelma    Koulukiertue    Esiintyjät    Pelimanni-info    Taustaa    Media    Yhteystiedot

Pelimanni-info

Pelimannien osalta tapahtuma on 11.-13.3., 9-11.3. ovat koulukiertueet.

Yleistä

Kaikille tapahtumaan ilmoittautuneille lähetetään ohjelma-aikataulu, josta näet oman (ryhmäsi) esiintymiset. Huomioithan myös soundcheckajat Pelimanniparaatissa ja Itäsavolaisessa illassa lauantaina sekä Pääjuhlassa sunnuntaina. YLE taltioi nämä konsertit.

Olavinlinnan Soivaan yövaellukseen tulee ilmoittautua etukäteen 28.2.2011 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla tuottaja(at)suomenkansanmusiikkiliitto.fi tai puhelimitse. (Voit jättää ilmoittautumistiedot myös puhelinvastaajaan). Vaelluksen hinta on 2euroa/hlö. Maksetaan paikan päällä.

Merkkisuoritukset

Poloneesissa voit vanhan tavan mukaan suorittaa pronssisia, hopeisia ja kultaisia pelimannimerkkejä. Tilaisuus pidetään lauantaina klo 12.45 Savonlinnan taidelukiolla. Jos merkin suoritus kiinnostaa, ota yhteyttä ja tilaa lomakkeet sekä ohjeet hyvissä ajoin!

Pelimannikortit, aterialiput, ruokailu

Pelimannikortit on jaoteltu ryhmittäin kirjekuoriin, jotka ryhmien yhteyshenkilöt voivat noutaa Hotelli Pietari Kylliäisen vastaanotosta. Kuoret sisältävät Pelimannikortit, aterialipukkeet ja INFOa tapahtumasta.

Pelimannikortilla vapaa sisäänpääsy konsertteihin, mikäli jäljellä on myymättömiä paikkoja. (Paitsi Olavinlinnan soiva yövaellus! Hinta kaikilta 2 euroa)

Pelimanniruokailu tapahtuu Savonlinnan musiikkiopistolla ja ruuan hinta aterialipulla on HINTA. Ilmoittakaa etukäteen kuinka monta henkeä ryhmästänne syö pelimannihintaisen aterian (pe/la/su) 28.2.2011 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla tuottaja(at)suomenkansanmusiikkiliitto.fi tai puhelimitse (Voit jättää tiedot myös puhelinvastaajaan).

Majoitus

Olemme varanneet Poloneesiviikonlopuksi Pietari Kylliäinen -hotellin (Olavinkatu 15), josta voitte itse varata kohtuuhintaista majoitusta.

Majoitushinnat:
1 hh 65€ /huone /vrk
2 hh 75€ /huone /vrk
2hh lisävuoteella 85€ / huone /vrk
perhehuone 2+2h 95€ / huone /vrk

Varatkaa itse majoituksenne hotellista, www.pietarikylliainen.fi. Varauksen yhteydessä mainitse tunnus ”Samuelin Poloneesi”. Huonevaraukset tulee tehdä mahdollisimman pian, viimeistään 01.03.2011.

Tapahtumapaikat

Hotelli Pietari Kylliäinen, Olavinkatu 15, www.pietarikylliainen.fi
Savonlinnan taidelukio, Sotilaspojankatu 3, www.taidelukio.fi
Pub Sylvester, Olavinkatu 54, www.sylvester.fi
Savonlinnan musiikkiopisto, Sotilaspojankatu 1, www.sln-musiikkiopisto.fi
Savonlinnan tuomiokirkko, Sotilaspojankatu 8
Taidemajatalo Ilola, Ilokallionkatu 13, www.madeinlove.fi
Savonlinna-Sali, Kylpylaitoksentie 4, www.savonlinnasali.fi
Olavinlinna, www.olavinlinna.fi

Pelimannien ilmoittautuminen: Pelimannikutsun löydät täältä (doc-tiedosto).
Ilmoittaudu viimeistään 21.12.2010!
Ilmoittautumislomakkeen toiveiden pohjalta laadimme yhtyeellesi sopivan esiintymisohjelman. Ohjelmavahvistukset saamme yhtyeille viimeistään helmikuun alussa. Pelimanneille tarjoamme seuraavat etuudet:
1) Pelimannikortilla vapaa sisäänpääsy konsertteihin, mikäli jäljellä on myymättömiä paikkoja (poikkeuksena Olavinlinnan konsertti/vaellus, jonne pelimannihintainen lippu)
2) Alennuslippuja aterioihin.
3) Kohtuuhintaisen majoituksen. Kerro ilmoittautumislomakkeessa majoitustarpeesi.

Tervetuloa mukaan!

Yhteissoitto:
Samuelin Poloneesin pääjuhlaan kuuluu perinteisesti valtakunnallinen yhteissoitto. Yhteissoitossa esitetään Samuelin Poloneesi sekä maakunnan ohjelmistoa, joka julkaistaan Pelimanni-lehden kolmosnumerossa. Itäsavolaisesta ohjelmistosta pääjuhlassa soitetaan Taaton tie ja Larinettivalssi.
Samuelin Poloneesi (lataa nuotti (pdf))
Taaton tie (lataa nuotti (pdf)
Larinettivalssi (lataa nuotti (pdf)