Samuelin Poloneesi

Samuelin Poloneesi 2007

Samuelin Poloneesi 2006

18.3.2008

Kiitokset kaikille Samuelin Poloneesiin osallistuneille!

Ensi vuonna tapaamme Samuelin Poloneesin merkeissä Helsingissä.

17.3.2008

Suomen Kansanmusiikkiliiton 40-vuotisjuhlallisuudet polkaistiin Porissa käyntiin.

Pääjuhlan yhteydessä julistettiin myös Suomen Kansanmusiikkiliiton 40-vuotisjuhlien kunniaksi julistetun masurkkasävellyskilpailun voittaja. Kilpailun voitti Lauri Keskinen Rengosta sävellyksellään Pelimannin juhlamasurkka. Toisen palkinnon sai Kirsi Hirvonen Helsingistä kappaleella Tanssin pyörteissä. Keskinen on tuttu monesta aikaisemmastakin sävellyskilpailusta, viimeksi hän vei voiton Tallarin 20-vuotisjuhlamarssin sävellyskilpailussa. Keskinen on tuttu mm. Parahulta-yhtyeestä, jossa hän soittaa mandoliinia ja laulaa sekä vastaa suuresta osasta yhtyeen sävellyksistä.

3.3.2008

Perjantain ja lauantain poloneesipubin paikka on vaihtunut! Amarillon sijasta kansanmusiikki soi kadun toisella puolella Pub Winstonissa. Osoite on Gallen-Kallelankatu 7.

28.2.2008

Infoa esiintyjille:

Pelimanni-info on auki seuraavasti:

perjantaina  klo 17-19.30 Promenadikeskus, Yrjönkatu 17

lauantaina klo 9-19.30 Promenadikeskus, Yrjönkatu 17

sunnuntaina klo 9-13 Promenadikeskus, Yrjönkatu 17

Samuelin Poloneesin valtakunnallisen yhteissoiton harjoitus Promenadikeskuksen salissa sunnuntaina 16.3. klo 11.20–11.40. Kaikki ovat tervetulleita mukaan soittamaan!  Samuelin Poloneesin nuotteja voit tilata liitosta. Muut nuotit on julkaistu Pelimanni 3/07 -lehdessä. Yhteissoiton johtaa Antti Koiranen ja Risto Kupari. Yhteissoittokappaleet: Samuelin Poloneesi, Salakunmäen Anni ja Porin Jussin polkka.

Pelimannien ruoka-alennuskupongit käyvät Promenadikeskuksen Café & Cateringissä, Yrjönkatu 17. Lounaan hinta on 9 € / henkilö sis. ruokajuomat. Ruokailuajat: lauantai klo 11-15 ja sunnuntai klo 10.30-13.