Kiertueella lokakuussa 2010: Ville Kangas ja Puuma

Ville Kangas, viulu, kieli- ja kosketinsoittimet
Jussi “Puuma” Petäjä, kitara

Ville Kangas on soitellut nuorena kloppina mm. Prusikoukku-yhtyeessä, Järvelän Näppäreissä ja JPP:n junioriosastossa, sekä myöhemmin esim. Ismo Alanko Säätiössä, Jarkko Martikaisen kanssa, pohjoismaisessa Piniartut-Hunters-projektissa, FolkBarokki -triossa, The Next Hot Clubissa, sekä omien yhtyeidensä solistina. Kangas on toiminut erilaisia musiikkigenrejä edustavien yhtyeiden ja artistien kanssa muusikkona, säveltäjänä, sovittajana ja tuottajana.
Puuma eli kitaristi Jussi Petäjä on folk/pop-yhtye Captain Cougarin johtaja ja biisintekijä. Hän työskentelee myös useissa muissa yhtyeissä lähinnä pop/rock-musiikin kentällä.
Kangas ja Petäjä ovat aiemmin soittaneet yhdessä mm. etnorock-yhtye Prusikoukun riveissä. Nykyohjelmisto koostuu vuosien varrella korvan taakse jääneistä kansanmusiikin ja sitä likeltä liippaavien musiikin lajien parhaimmista sävelistä - lainatuista ja omista, Prusikoukkua unohtamatta.

Lisätietoja ja musiikkinäytteet: villekangas.net, www.myspace.com/villekangasjapuuma

Lehdistökuva:

Kiertuekonsertit:
Ti 12.10. klo 19 Kaiken kansan klubi, Kuopio. www.kaikenkansanklubi.fi
Ke 13.10. klo 20 alkaen Perinnearkku-klubi, Ravintola Allotria, Helsinki. www.perinnearkku.net
To 14.10. klo 19 Kesäravintola Kurkiniemi, Mäntyharju
Pe 15.10. klo 21.30 Viriä-klubi, Culture Club Still Standing, Seinäjoki. www.siba.fi/viria
La 16.10. klo 17 alkaen AllAcoustic, Akkuna, Kokkola